Benvinguts i Benvingudes


Hola a tothom!

En aquest bloc vui mostrar-vos les meves
manualitats. Espero que os agradin molt. I si en voleu una només cal
que m'ho digueu!


dimecres, 13 de maig del 2015

DIY Boda!!

Totes les cosetes que he fet per a la boda de la meva germana Laia, espero que os agradin i si pugui donar idees!! Si hi ha alguna cosa que vulgueu podeu  consultar preus o ajuda! ! Bessetttsss a tots i totes!!! TAGS per abre dels desitjos amb la seva caixa i cartell per posar - los i el seu álbum per guardar - los, copes per als nuvis, porta anells rústics, arròs de colors, recordatoris per als convidats, photocall.... I os deixo també la foto de uns nuvis fets a ganxet però aquests no són meus, són de la Marta la meva cosina! Ahhh i els xals i chaquetetes fets per la meva mami i el pitet!!ahhh i el pastis de xuxes de la despedida!!!Esperem q os agradi tot!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada